nboran normal doğumda birkaç gün sonra hemen takmayı tavsiye ediyor doktorlar genellikle ama sezeryan doğumda en az 2 hafta beklenmesi gerekiyor dikişlern toparlanması için aksi takdirde organların yapışma ihtimali oluyormuş içerde doktorum demişti korse takımda o yüzden sezeryanda 2-3 hafta beklenilip o şekilde takılması lazım ben öyle yapıcam