Bende 12+6 haftadayım ve covıd geçiriyorum . Galiba bünyemden dolayı aşırı kötü olarak aldım bu hastalığı sürekli meyve yiyorum kendime ve bebeğe iyi gelsin diye bugün 7. Gün çok şükür önceki günlere nazaran daha iyiyim sadece halsizlik çok oluyor. İlaçta vermediler çok kötü olursan bir parol ve sağlık kuruluşunu arayabilirsin dediler. İnşAllah sizde hafif atlatırsınız, ben covıd sürem bitince direk doktora gideceğim bebeğin sağlığı için..