Melikeclskn
merhaba bende yakalandım 2 aylık hamileydim o dönem ilaçsız atlattım çok şükür bol sıvı tükettim , çok fazla yemek yiyip kendimi germedim hep kararında olmasına özen gösterdim ki psikolojik olarak nefes daralması yaşamayayım , günde 1 bardak kekik çayı yaptım vücudun tüm mikroplarını kırma özelliği varmış, bol bol C vitamini içeren meyveler yemeye çalıştım, limonu kabuğuyla beraber ince ince doğradım tuz atıp kabukluca günde 1 limon bitirmeye çalıştım , sumak çayı yaptım o da C vitamini açısından zenginmiş , birde ada çayı içtim sabah bir çay akşam değer Çar bir sonraki gün diğer çayı yapıp içtim hepsi aynı gün içinde tüketilmemeli , içebiliyorsan kelle paça çorbası iç, bol bol sarımsak ye yutabiliyorsan bir diş sarımsak yut sabahları bu durumun bebeğe hiçbir zararı olmuyormuş bende çok korkmuştum birşey olursa diye zaten düşük tehdidim vardı birde korona olunca iyice strese girmiştim ama çok şükür geçti ağızını ve burnunu tuzlu su ile gargara yap Allah’ın iZniyle birşeyciğin kalmaZ acil şifalar dilerim