Pinarpinar Melikeclskn bn oldum 7 aylik hamileyim 14 gundur cekiyom yogum bakimdan bugun ciktim cok zordu bebegim iyi cok şükür
Minikmucizem07 Melikeclskn ben hamile kalmadan covid oldum hamileler inan bana daha kolay atlatıyor arakadasım hamileydi ilaç kullanmadan atlattı ben covidden sonra hamileyim Allah koruyor bebişlerimizi inan
Esma__ Melikeclskn hiç moralim bozma bende şuan kovid pozitifim 15 haftalık hamileyim ilk grip gibi başladı daha sonra koku ve tat gitti ama çok şükür hafif atlatıyorum doktorum kan sulandırıcı igne verdi 10 gün kullan dedi ALLAHın izniyle sağsalim atlatacağız hepimiz
Tuubaakkc Tuubaakkc teşekkür ederim allah razı olsun 🥰 evet ben iyiyim zaten bebek de iyi çok şükür ama tat koku almamak canımı sıkıyor 😔😔
spaceship ece_2206 size doktor insomnia teşhisi koymuştu ve bitkisel birkaç ilaç tavsiye etmişti diye hatırlıyorum. İşe yaradı mı kullanmaya başladınız mı ? 😊
Tuubaakkc ece_2206 o zaten başlı başına dert bende 🤦🏼♀️ Ama çocuğumun kokusunu alamazsam diye çok korkuyorum üzülüyorum 😔😢
Melikeclskn Tubisanne bana aspirin verdi 1 ay boyunca kullan dedi kan sulandrmak için.100 mg olanını al her gün 1 tane iç dedi
Tubisanne Melikeclskn bana da aspirin ve bi kan sulandırıcı iğne verdi kan pıhtılaşma testim 0.64 çıktı. Size dr geçmiş olsun
ece_2206 spaceship covidin böyle nörolojik bir etkisi olabiliyor dedi bir defa kullandım ama midemi çok rahatsız etti doğumdan sonra devam edeceğim tedaviye bana etki edince bebeğe de zararı olur diye korktum Covid geçirdikten aylar sonra bile bu şikayeti yaşamaya başlayanlar olabiliyormuş yarın zaten doğum olacak ilaca başlamadım ben de bir sorun olur diye :)
spaceship ece_2206 Evet farklı farklı hasarlar bırakabiliyor insanlarda, belki sonra ortaya çıkacak maalesef… çok sevindim doğumunuzun yakın olmasına sağlıkla kucağınıza alın, doğumdan sonra her şey çok çok güzel olsun 🙏
ece_2206 spaceship herseyin bir kolayı var zaten bebek doğsun uyumaya zaman da olmayacak :) o sağ salim doğsun tedavi olunur elbet
Tuubaakkc ece_2206 ılık süt içiyorum ama bi işe yaramıyor. Çok baskı yapıyor artık geceleri 😔 amin inşallah mahrum kalmam. Bu aralar bi koku yerleşiyor burnuma inşallah gelir en kısa zamanda tekrar 🤲🏻