Melikeclskn ben atlattım 2 ay önce. Evet biraz zor geçti ama geçti çok şükür. Ben multivitamin desteği, c vitamini, d vitamini aldım. Abartısız hergün tavuk sulu çorba tükettim. Arada limonlu sıcak su içtim. Öksürük için soğan bal şurubu yaptım. Sütlü sarımsak kürü yaptım. Beslenme ve takviyelerle ve bol dinlenmeyle atlattım çok şükür. Sakın kendimi iyi hissediyorum diye ayağa kalkma iş yapma ben yaptım sonra tekrar düştüm yatağa. En az 10 gün yatmaya gayret göster hiç bir iş yapma Allah şifa versin inşallah kolayca atlatırsınız bu süreci