somurtkankedi merhaba, aynı sizin gibi oldu tüm adımlarım. Önce kese, sonra bebek; sonra kalp atışı duyulmadı 8 olması gerekirken 6 da kalmış denildi. Yani aslında bu durum küçük gittiğini göstermiyor. Kalp atışı oluşması gereken haftalarda bebek canlanmadığı için büyümesi de duruyor. Ama bende sizin gibi inanmayıp 2 doktora daha gidip hepsi aynı şeyi söylemesine rağmen eve döndüm beklemeyi tercih ettim ancak 2 gün içinde kanamam başladı ve beni daha çok etkiledi. Kesinlikle bir arkadaş daha yazmış ilaçla değil anestezi ile olun 🙏🏻 Hakkınızda en hayırlısı inşallah