Bir kimyasal bir de düşük yaşadım. Bebeğin kalbi durmuştu ama böyle bir durumda bir süre sonra ağrı ve kanamalar başlıyor zaten. İçiniz rahat edecekse ben de beklemenizi tavsiye ederim. Tabi doktor falam değilim bunu söylemem doğru olmayabilir. Sadece tecrübeme dayanarak bekleyebilirsiniz diyorum. Benim bebeğimin 8+3 te kalbi durmuştu, kürtaj istrmedim ve yaklaşık 11 haftalıkken kanamalarla düştü. Diyeceğim o ki kürtaj yaptırmayın demiyorum tabi, biraz beklerseniz sizin de içiniz rahat eder ve bebeğinizin kalbi durduysa doğal düşük süreci başlar zaten