Merhaba hanımlar çok üzgünüm şuan. Hamileliğimi öğrendiğim zaman ilk doktora gidişimde sadece kese gözüktü. Öbür hafta gittiğimde bebek göründü. Bu hafta doktorumu değiştirdim diğer doktordan memnun kalmadığım için. Sizin önerilerinizle Sefaköy medipol hastanesine gittim bugün. Doktor ultrasonla karnımdan baktı bebek gözüktü fakat kalp atışı yoktu ve alttan bakalım dedi baktık alttan ama yine kalp atışı duyulmadı. Beni detaylı ultrasona yolladı orda da bakıldı ve bebeğin kalp atışı yine duyulmadı. Bebek 6+4 haftalık çıktı ultrasonda. Normalde son adetim 4 Aralık o yüzden 8+4 olmam gerekirken bebek zaten ultrasonda küçük gözüktü. Doktoruma tekrar gittim ve doktor direk hemen almamız gerekiyor bebeği kürtaj yapalım alalım dedi. Moralim çok bozuk zaten bebeğim çok küçük ilk başta görememiştik bile şimdi hemen kalp atışı yok alalım demek hiç normal gelmedi belki geriden geldiği için duyulmuyor olamaz mı? En azından 1 hafta beklenebilir niye hemen anında almak gerek yani? Bazılarında 10 haftada bile duyulabiliyor yazıyor internette. Hemen muhasebeye yolladı fiyat al kürtaja alalım diyor bende istemedim 1 hafta beklemek istiyorum dedim haklı değil miyim hanımlar ya olamaz mı böyle birşey nolur yardım edin sizlerinde başına geldi mi