sosi5 benim de böyleydi her muaynede doktor riskli deyip durdu amma ben gayet sıkıntısız güzel geçirdim kan çalma olmadı ikisini de kilosu çok iyiydi yani moralinizi yüksek tutup olumluyu çağırın bir sürü sağlıklı dünyaya gelen ikizler var doktırlarınbazen tutumu yanlış oluyo bence. Siz stres yapmayın sağlıkla kavuşun inşaallah bebişlere💕