imerveg yüksek cıkmıs benimde 30.haftada sancım cıktı baya ama ben hiç birşey hissetmiyordum. Dr progestan ve magnezyum basladı 2 hafta sonra progestan bıraktırdı magnezyumu da 36.haftada bıraktım sancılar magnezyum kullanırken cıkmıyordu bu hafta 100 lerde cıktı sancım 37.haftadayım bu arada artık dogum beklediğimiz için bırakmanda sorun yok dedi dr um size de büyük ihtimal başlarlar kullanıyorsanız magnezyum