Sssevgiii alttan batmanız var mı ya da adet sancısı ? Bende bu haftaya kadar sadece 1 kere alttan baktırdım ama alttan batmam sertleşmem çok olunca gel açıklığım var mı bakalım dedi önce kabul etmedim imza attım sonra nstde 100 lerde sancım çıkınca bi daha gel bakalım dedi bu sefer korktum baktırdım ve açıklık olduğunu öğrendim… çatı muayenesi ile öğrendi . Sonra bugün bi daha baktılar , çok ilerlememiş dediler