momm1 Ya kızlar hepinizin yorumunu okudum ve açıkçası birazcık korkuyorum 30+4′üm ayakta durunca karnım sertleşiyor sonra tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum. Cuma günü doktora gidicem ama sizede sorayım Sebebi nedir sizce? Acaba bendede sancı var acaba?
imerveg momm1 karin sertlesmesi bende de var cok yorulunca bebek asagi baski yapiyor bunlara sanci belirtisi dediler. Korkma simdi ilaclar vs önlüyorlar bi sekilde
Minnosunannesiii Nasippp bilmiyorum ki kuzum ama mesela postlarda görüyordum nstye bağladılar diyo 2 cm açılmam var sancı 60 diyo mesela ama hiçhissetmiyorum diyorlar o sancıları