Ebru-001 bende aynı şeyi düşündüm.Ultrasyon normal,ayrıntılı normal , 2li test düşük riskli geldi.Ama doktor her ihtimale karşı nify test istedi ee dedim hocam sonuç kötü gelse ne olacak sizin kararınızla bebeğinizi alacam dedi. O yüzden yaptırmadım Rabbim büyüktür.