miniginannesi9 Dörtlü tarama testini devlette yaptırdım. Test sonucunu doktor mu veriyor, laboratuardan mi alcaz
miniginannesi9 Bilenler yazsın lütfen, inhibin değerim 258 çıkmış bu değer yüksek mi diye endiseleniyorum.
Adnjdkflfldld hanibazen senin değerlere 154 kadından biri down sendromlu çocuk dünyaya getirmiş ama moralini bozma benim de riskliydi nift test düşük geldi ayrıntılı da temiz çok şükür. Bunlar hep ihtimal rahat ol
miniginannesi9 hanibazen teşekkür ederim öncelikle. Ben de testi yaptırdım ama test sonucunu kim verecek anlamadım. Laboratuardan mi alıp doktora gösterdiniz.yoksa direkt doktora mi gittiniz.
miniginannesi9 Adnjdkflfldld ben devlette yaptırdım testi, doktorum al şunları test yaptır dedi,pek bişi konuşmadı. Kafam çok karışık Adnjdkflfldld
hanibazen miniginannesi9 ben özelde yaptırdım devlette farklı mıdır bilmiyorum laboratuvardan almıştım
hanibazen Ebru-001 16. Haftadaydım bebiş. 2li zamanında temaslıydım gidememiştim direk 4lü yaptı mecburen
miniginannesi9 hanibazen keşke ben de ozelde yaptorsaymisim, doktor hızlı hızlı bisiler söyledi kafam zaten stresliydi hicbisey anlamadım
Ebru-001 hanibazen benim 2li riskli çıktı 4lü yaptırmalımıyım acaba kuzum doktorum detaylı ultrason yaparız dedi şuan 14haftalıgız
Ates2020 miniginannesi9 devletteki test o test değil. Devlette amniyosentez yapılır arkadaşın söylediği nify testi yurt dışına gidiyor kan alınıp
miniginannesi9 hanibazen doktorum tam eski kafaliyod. Ne elime bi kagit verdi, ne de bebeği gösterdi. Duvara dön yüzünü dedi. Hiç bişey söylemedi doğru durust
miniginannesi9 hanibazen dörtlü tarama testinden bı hafta öncesinde başka bı doktora gidiyordum o ultrasonda hiç bı sorun görmemişti bu zamana kadar. 4lubyapan doktor da bişi söylemedi zwten
hanibazen miniginannesi9 korkmayın temizdir allahın izniyle gidin hastaneye lab sonucu verir diye düşünüyorum
hanibazen miniginannesi9 ya bu test sıkıntılı bile çıksa ki benim öyleydi örneğim şu an 😅 illa sonuç kötü anlamını taşımıyo rahat olun