hanibazen Evet sadece bir değerim yüksek çıkmış doktorum 2 seçenek genelde amniyosentezi önermediğini diğerinin risksiz olduğunu söyledi YaptıRIP yaptırmamak senin tercihin fakat bu yükselen değer down sendromlu çocuklarda yüksek çıkıyor dedi stres oldum çok. Rabbim ne verirse kabulumüz ama psikolojik olarak insan ne yapacağını bilemiyor. En iyisi kafamda ki şüphe gitsin diye yaptıracağım