Xxt hamile kalmadan önce bende yaklaşık 3 sene kadar antidepresan kullandım daha sonrasında hamile kalınca bırakmak zorunda kalıyorsun ama emin ol arada fark oluyor, yine de kendinden emin olamıyorsan ilaçlarına değil de bunu beynine bağla çünkü ilaçların çoğunun etkisiz sadece beyin uyuşturduğunun bilincine varmış bulunuyorum. İlaçlarını bırakıp sadece düzenli terapiye gitmen, bol bol meditasyon yapıp kendini daha az strese sokman hatta gerekirse doktorla konuşmak bile sana yetmiyorsa sürekli bu sorunlarını anlatacak bir arkadaşına anlatabilirsin, bu tür hastalıklar psikolojik olduğu için konuştukça, anlattıkça hafifleyip iyileşebilen türden hastalıklardır. Seneler önce babam vefat ettiğinde aynı sorunları hatta çok daha kötüsünü annemde yaşadık ama çok şükür atlattık sayılır şuan, bence ilaçlara daha fazla bağlanmadan psikiyatri değil de gerçekten işinde iyi bir terapist ya da psikologla görüşmelisin.