Xxt Anksiyete var daha birçok psikolojik rahatsızlığım var zanax kullanıyordum baya agır bi ilaç gebe kalmadan önce kendimi kendim yönlendirip bıraktım allah’ın izni ile 31+2 haftalık olduk kızımla hersey daha güzel ilerliyor 🧿
bol bol kuran okudum kriz yaşadığım zaman sakinleşmeyi öğrendim
kesşnlikle gebelik düşünmeden önce bir kadın doğum ve psikolog ile görüşmelisin 🌸