Xxt benim 5 sene önce anksiyetem vardı ve ben de citoles 10 mg kullanıyordum, psikoterapi ile zamanla ilaçları azalttık önce 5 sonra 2,5 mg düştü. 2,5 mg kullanırken hamile kaldım bıraktım ilacı. Hamilelik hormonları öyle güzel ki anksiyetem kesiliverdi. İnsan mutlu oluyor hamileyken. Bebek doğduktan sonra da kullanmadım ve ilaçtan kurtuldum. Anksiyetem tuttuğunda psikoterapide öğrendiğim yöntemleri uygulamaya çalıştım artık atak gelse de gidiyor şimdi 2. Bebiş gelecek inşallah. . Hamile kalırsanız ilacı bırakıp sadece psikoterapi ile devam edebilirsiniz.