Gamzealmina haticem5707 beeeen 2 Beyzabuglem benimde . Plesenta previa var zaten herr türlü sezeryan olcak
Beyzabuglem Gulkocccc ben Kenan a devam ediyorum canım biraz sıkıntılarımız çıktı yakın tekibe alindim
Gulkocccc Beyzabuglem Anladım canım çok geçmiş olsun yine de yakın takibe alinman çok çok iyi olmuş senin için sağ salim bebisinle atlatirsiniz ve kavuşursunuz inşallah 🤲🥰
Zeynepreyyan ebruli_ başkasını bilmem ama normalde bel ve sırt ağrısı çok olurdu bende. Spinal anesteziden sonra hiç kalmadı gibi bir şey 😄😃
Yuspel purpleviolet 8 Şubat ta bende zorunlu sezeryan olacağım haftasonu korona testi ve diğer tetkikler yapılacak bakalım hayırlısı ile kucağımıza alalım bebişleri inşallah 🙏
purpleviolet Yuspel Heyecandan uykularım kaçıyor bu seruvenin sonuna geldik inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi ☺️ sizin saati belli mi bize 06.30da hastanede olun dendi.
1cansu Yuspel ya amin inşallah hep beraber,sagsaglim alalim evlatlarimizi😊 günün belirsiz olmasında ki ani anlar gibi ,günün belli olduğu heyecanda ayri biseymis 😃
Yuspel purpleviolet galiba ctesi günü tetkikler ve korona testi yapılacak doktorla görüşürüz ona göre saat vericektir saatimiz belli deil suanda heyecan var uykusuzluk var artık hiç uyuyamıyoruz tekmelerde kuvvetli bgn 38+3 olduk . 39+1 de alıcak oğlusu 🙏.🥰 Rabbim sağ salim kavuşturmayı nasip etsin 🙏
purpleviolet Yuspel doğru corona test sonucu anca çıkar 😊 ağrısız acısız geçsin doğumlarımızda bizde yazalım pozitif doğum hikayelerimizi 🌸
Tugbaumit Ohaezgi evet bağırsakların kontrolü için çıkarmıyorlar ama dediğim gibi ne kadar bol yürüyüş olursa bağırsaklarda o kadar hareketleniyor gaz çıkarmakta kolaylasıyor sağlıkla kucağına al inşAllah evladını 🥰
haticem5707 Kızlar bugün gittim dr a gün aldık 10 şubatta spinal anestezi ile sezeryan olacağım 08:30 da Birbirimize dua edelim Çok heycan ve korku içindeyim 38+3 de alınmış olcak
purpleviolet haticem5707 Çok az kalmış sizinde, ben sizden iki gün önce olacağım inşallah sağsalim kucağımıza alırız bebeklerimizi. Bu ay şubat annelerinin ayı 🌸👶🏻