Surprizbebek sabahın 6 sından 4 e kadar sancı çektim devlet hastanesinde doğum yaptım diğeri özeldi sezeryan olduğum açıkcası normalde de kesiğim oldu bundada ve bunda 7 kat kesildim canım evet yanmadı mı yandı ama normal doğumda ilk bide tecrübe yok bilgi veren olmadı herkes sadece geçicek dedi o kadar canım çok yandı sancıyı kaldıramadım ıkın diyor ıkınamadım karnımı şişirmişim meğerse nerden bileyim ki 🤷🏻♀️ Kabızlık harici ıkınma hiç yaşamadım sonuçta🤦🏻♀️ Ebe çıktı karnımın üzerine bastırdı bişekilde de bebek doğdu dikiş olurken canım yanmadı açıkcası ama popomun üstüne oturmak benim için çok zordu emzirme zamanında sezeryan da emzirme yastığıyla çok rahat emzirdim açıkcası tabi benim bu yazdıklarım kimseyi etkilemesin herkesin yapısı hikayesi farklı🌸Yine olsa yine sezeryan 👍🏻Şahsen