Gulkocccc İnan bana başarırsın ailen yanında ise hele ki hiç korkma🌸 sadece bebeğini göreceğin anı düşün🙏🏼💕 ve sondayı aklında bulunsun doğumhanede taktır ben öyle yaptım anestezi uzmanı belime iğneyi yaptı uyuştum öyle takıldı hiç bişey hissetmedim.. bunu dile getir eğer ondan yana da korkun var ise.. çıkartırken de hiç canım yanmayacak saniye bile sürmüyor çıkartması
Ve çantanı hazırladın mı bilmiyorum ama ben alt üst takım götürdüm 2 tane hiç kullanmadım depend"külot bez"aldım elbiseyle çok rahat oldu devamlı her bez değişimi altımdan pijamayı indir kaldır eziyet zaten insanın canı yanıyor ve lavaboya giderken de kolaylık oluyor eğilmene gerek kalmıyor nacizane fikrim canım❣️