Belki bi nebze rahatlarsınız anneler🌸
2 ay önce ilk sezeryan tecrübemi yaşadım “Spinal sezeryan ” ve inanın stres yapılacak hiç bişey yok elbette ben de öncesi burda okudum stres yapmadım mı yaptım ama inanın en fazla zorluğu 1 hafta sonrası henüz daha kırkınız çıkmadan eski hayatınıza dönüyorsunuz ve bunu yanımda kimsem olmadan ben başardıysam ailesi yanında olanlar daha hızlı atlatıcaktır emin olun🙏🏼Elbette herkesin acı eşiği farklı ama kendinizi salmayın yalnızca kendinize inanın ve güvenin ki ben şuan çok taze olmama rağmen o güne gitmeyi aşırı isterim yarın mı olsun o güne mi git deseler bir an düşünmem elbette zorluğu var ama ilki normaldi bana sorsalar keşke o da sezeryan olsaydı diyorum yani hiç bilinmez normal olup keşke sezeryan diyen de var sezeryan olup normal diyen de ama kendinize inanın “SANDIĞIMIZ KADAR ÖCÜ DEĞİLMİŞ DİYECEKSİNİZ”🥰Hepinize kolay doğumlar diliyorum sorularınız olursa seve seve cevaplarım❣️