haticem5707 Bernayben rahmetli babam da 12 şubat doğumlu sezeryanın tarihi yarın netleşcek bende 12 istiycem
Bernayben haticem5707 allaj hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin bebeğinize🤲🧿 babanıza allah rahmet eylesim🤲
Goktug_duha haticem5707 aynen Allah tüm hamileleri bir avazda kurtarsın bizide kurtarsın ins😇😇ama spinalle ilgili guzel seyler duymadim cok cevremde kim olduysa hala bel agrisi cekiyorlar
Melisaa12345 Zehra_001 aynn 40 gun iyilesememistim ben. Dikis yaram acildi. Normaldede en ufak yaram cok zor kapanir. Benimki cok zordu ama benimle birlikte sezeryana giren bi bayan o gun ayaklanmisti. İnsallah benim bu sefer iyi gecer🤲🤲
Ozerhome Zehra_001 oluyordur tabi. Benim çok şükür bir ağrım olmadi doğumdan sonra. Kişinin aci eşiğine de bağlı bu durum
sedefmete bende haftaya çarşamba 10 şubat 2. sezeryanim olacak ilki geneldi bunu da genel istiyorum ama doktorum pandemiden dolayı genel yapmıyoruz dedi bende çok kararsızım ve çok korkuyorum 😔
Arel-sofia Zeliha1999 kaçıncı haftadasınız bende 35. Haftadaym bebek dönmediği için 2 hafta daha bekleyelim eğer dönmezse sezeryan planlayalım dedi doktor
KubosM haticem5707 Kuzum ben genel istiyordum korkarım panik olurum diye doktorum korkma dedi spinal oldum gayet rahat geçti doğumum hem yavrumun doğumuna şahit oldum hem anesteziyi çok çabuk attım vücudumdan