Beyzabuglem haticem5707 herşeyin hayırlısı olsun zaten anestezi test ne istiyo ona göre karar veriyorlar benimki öyle olmustu
Hayal_Anne Bnde sezaryen olucam kısmetse isteğe bağlı olarak eskiler güçlüydü ya sanki normal doğumla 6 7 çocuk felan şuan zor sanki 🤷
Beyzabuglem haticem5707 ben çocuk defterini kapatıyorum artık benden bu kadar 😊Allah isteyen herkese versin
dilaradurmazz haticem5707 çok merak ettim 9 ayin doldu demişsiniz ya kaçıncı kafta oldu yani şu an kaç haftalıklisiz
Melisaa12345 haticem5707 ben 33 haftaligiz. İkinci sezeryan olacak cok korkuyorum herseyi bilerek girmek korkutucu ama sonunda bebsime kavusacagm icinde sabirsizlaniyorum
Goktug_duha 12 şubat sezaryan genel anestezi cunku panik atağım var bife spinal sonra cok bel agrisi yapiyormuş
Goktug_duha haticem5707 aynen Allah tüm hamileleri bir avazda kurtarsın bizide kurtarsın ins😇😇ama spinalle ilgili guzel seyler duymadim cok cevremde kim olduysa hala bel agrisi cekiyorlar
haticem5707 Bernayben rahmetli babam da 12 şubat doğumlu sezeryanın tarihi yarın netleşcek bende 12 istiycem