Ozerhome haticem5707 kolay evet genel zor bana göre. Ben ilk doğumda 1hafta içinde hemen kendi işimi yapabildim. Spinalde bilinçlisin herşeyi görüp biliyorsun en güzeli de bebeğini doğduğu an görebilmek 🤩
Hicranyigit haticem5707 iyiyim sabah 8de olmuştum bu saate çoktan toparladım kendimi çok şükür iyiyiz emiyoruz uyuyoruz falan güzel geçiyor hastanede hayat 😍😍 darısı tüm isteyenlerin başına
ebruli_ haticem5707 spinal belden olan iğne ama spinal de sonradan bel ağrısı yada fıtık oluyor diyenler var o yüzden bende kararsızım genel mi spinal mi olsun die
Zeynepreyyan ebruli_ başkasını bilmem ama normalde bel ve sırt ağrısı çok olurdu bende. Spinal anesteziden sonra hiç kalmadı gibi bir şey 😄😃
Beyzabuglem haticem5707 herşeyin hayırlısı olsun zaten anestezi test ne istiyo ona göre karar veriyorlar benimki öyle olmustu