haticem5707 benim herseyim musait ama atağım gelirse kasılır kalırım ıkınamam korkum var Spinal nasıl o belden olan iğne mi
ebruli_ haticem5707 spinal belden olan iğne ama spinal de sonradan bel ağrısı yada fıtık oluyor diyenler var o yüzden bende kararsızım genel mi spinal mi olsun die
Beyzabuglem haticem5707 geneli çok tavsiye etmiyor doktorlar zorunlu olmadıkça ama belden olmanın duygusu bir başka ben 3 yıl önce ilk sezeryanimi oldum bebeğin ilk sıcaklığını hala unutamıyorum yaşanmalı bence çok guze resim felande cektirmistim ben
Arel-sofia Zeliha1999 kaçıncı haftadasınız bende 35. Haftadaym bebek dönmediği için 2 hafta daha bekleyelim eğer dönmezse sezeryan planlayalım dedi doktor
Ozerhome haticem5707 kolay evet genel zor bana göre. Ben ilk doğumda 1hafta içinde hemen kendi işimi yapabildim. Spinalde bilinçlisin herşeyi görüp biliyorsun en güzeli de bebeğini doğduğu an görebilmek 🤩
KubosM haticem5707 Geçen hafta pazartesi oldum canım sormak istediğin bir şey varsa yardımcı olabilirim
KubosM haticem5707 Kuzum ben genel istiyordum korkarım panik olurum diye doktorum korkma dedi spinal oldum gayet rahat geçti doğumum hem yavrumun doğumuna şahit oldum hem anesteziyi çok çabuk attım vücudumdan