Aysel34 benim tanıdığım ilk gebeliğinde yaptırmış risk sınıfındaydı sağlıklı bebeği oldu. İkincisinde yaptırmadı sadece detaylı ultrasona girdi ondada sağlıkla kucağına aldı. Allahın izniyle sizinde hiçbir sorununuz çıkmıcak eminim. Benimde ense kalınlığım 1.2 mm çıkmıştı doktorum eski bir doktor ve gerek duymadı hiçbir test yaptırmadık