Aysel34 Bende sıkıntı yaşanmadı. İki tane perinatog tarafından uygulandı. Biri ultrasonla bebeğe bakarken, iğnenin nereye girdiğine bakarken diğer doktor işlemi uyguladı. Yarım saat dinlendirdiler. Sonra çıkıp evime geldim. İyi bir perinatolog tarafından uygulanması çok önemli. 2.de kan tercih etmemin nedeni bir daha bu uygulamayı yaptırmamak içindi. Birde daha güvenli gördüm. Zaten kadın doğumcumda genetik testi önerdi.