Aysel34 benim 4′lü testim riskli çıkmıştı. Doktor eskiden böyle durumlarda sadece amniyosentez yapıldığını ama artık hatta bayadır anneden alınan tek tüp kanla bebeğin dnasının incelenebildiğini söyledi. Adı da fetal dna’ymış. Down sendromu riskinde yüzde 99 doğruluk oranı varmış amniyosentez de yüzde yüz zaten. Amniyosentezde allah korusun düşük riski olduğundan onu önerdi, onu yaptırdık.