Nida_Y C_inanc4235 ahh zaten hepsi meraktan 🥰 yüzünü de göstermedi 27. Haftadan sonra merakla bekliyoruz
Nida_Y Gizem_ar beni de sanırım bu cuma çatı kontrolüne alacak. Nst de hiç sancı yoksa 38de de çatı kontrol yapabiliriz dedi. Merakla bekliyorum olacakları 🥰
Gizem_ar Nida_Y bende erken mi acaba diye düşünüyordum ama genelde 37 de yapılıyomuş panik yaptım tetikler falan mı diye ama bakcaz artık 😂
Nida_Y Gizem_ar 38de yapıyor benim doktorum normalde ama geçen hafta dedi nst de sancı görürsek 37de de yapabiliriz diye. Ayrıca çatı muayenesini doğum başladığında yapan doktorlar bile tanıyorum 🥰
Merve8494 Nida_Y 36+4günlük olduk dün tansiyon yüksekliğinden acildeydim tansiyon kontrolü yapicam artık 38de sezeryan olucam dayanırım inşallah suyum fazla bebek iri şuan nst çekiyorlar bakalım doktor ne dicek dayanırsın diyo 38e kadar eğer tansiyon yüksekliği tekrar olursa alacaklar bebeği
Nida_Y Merve8494 çok geçmiş olsun beslenmenize çok dikkat edin gerekirse son hafta zaten komple haşlama sebze yiyin aman tansiyon çok önemli 🙏🏻
Dygu21 Ezgirella aynı gündeyiz bende hiç bişey yok zaten yarım kalan işlerim var onlar tamamlanmadan olmasın 😂 siz doğum için gün belirlendi mi normal mi olacak
Ezgirella Dygu21 sezeryan olacak benim Cuma günü kontrolüm var o zaman tam tarih belirleyeceğiz inşallah ☺️
nilsmother Nida_Y 36+3 üz bizde dün sezeryan önerdi doktorum 3 hafta sonra inş kucagımda öyle heyecanlıyım ki😆🤩
Merve8494 Nida_Y dikkat ediyorum canım çok teşekkür ederim çok tuz tüketen biri değilim aşırı iştahı olan biri de değilim arada oluyor böyle kontrol edicem artık hergun
Alya- 37+5 hafta olduk bugün sabahtan beri bellerimde kalçamda inanılmaz ağrı var yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum napcağımı şaşırdım valla acaba gelir mi bugün diye bekliyorum nefes alırken bile acı hissediyorum
Nida_Y Alya- siz artık 38 olmuşsunuz bence kesin bebek gelir birkaç güne 🙏🏻 Bol bol egzersiz yapın gücünüzün yettiği kadar
nilsmother Nida_Y geçmişte sağlık problemleri yaşadım ve birde 3 yıl sonra nasip oldu bebegim o yüzden sezeryanı önerdi riske atmak istemiyor canım🤷♀️😊
Alya- Nida_Y ay bi yandan çok heyecanlıyım bi yandan bu ağrılar mahvediyor valla egzersiz yapabilirsem deniyeyim bi teşekkür ederim 🙏
Nida_Y Alya- inanın bende 6. Ayda ağrılar vardı sporu da yürüyüşü de artırdım. İlk yaptığınızda ağırıyor ama üstüne gittikçe resmen bütün kaslar esneyip ağrı sızı kalmıyor şimdi 37 olmak üzereyim hoplayıp zıplıyorum
Pnrmcht53 Nida_Y Bende 36+2 🥰 Dünden beri adet olacakmışım gibi ağrı var belime doğru vuruyor böyle devam ederse akşam eşim gelince doktora gitmeyi düşünüyorum ☹️ yalancı sancımıdır sizce kızlar
Nida_Y Pnrmcht53 valla herkes sizin gibi ufak ufak adet sancıları yaşamaya başlamış bence normal olan sizinki 🥰
Duygusuz Nida_Y yaa benimde ilk hamileliğimde öyleydi sürekli gezerdim son günlerimde bile.doguma bile minibüsle gayet rahat yürüyerek gittim.ama bu hamileliğimde hiç iyi degilim heran cıkacak gibi ve sürekli kasılmalarım var vajina kemiklerim kuyruk sokumu cok agrı yapıyo