Benim ilk hamileliğinde hiç ağrım sızım olmadı. 40. haftada 20 saat suni sancı almama rağmen yine de sancım ağrım olmadı ve Mecburen sezaryen oldum.Şu an 37. haftaya girdim ama tam bir haftadır sancılarım var geçen hafta nst de 80 kere kadar sancım göründü.yarın son kontrolüm var bakalım ne olacak 😃doğuma almasından korkuyorum