Dygfrknsgt ben 12. Haftadan sonra öyle bir hissettim ki 1 ay ne yemek yiyebildim ne kolumu kaldırıcak halim kaldı ilk başlarda bende öyle diyordum. Bulantılarım kusmalarım halsizliğim bir başladı 16. Haftada bitti çok şükür 🙏🏼 Şimdi 27+3 teyiz o ilk halime dönücem diye ödüm kopuyor