Aygul01 2prensannesi2008 o bulantılar cok kotu zaten ama hele biraz büyüsün sonrs gun gelir offff doğursaydım dersin 😅 tadını çıkartım ben özlüyorum bazen hamileliğimi gerçekten sırf o yüzden tekrar hamile olmak istiyorum 🥰
Aygul01 2prensannesi2008 oo sen masallah ozaman ben hamileliğimi özlüyorum ama çokta kolay diyemem cocuk bakmak valla yanı 2,3 yapar miyim daha bilmiorum 😂
Dygfrknsgt MltmMt yaaa inşallah dönmezsin canım maşallah sen yolun yarısını geçmişsin darısı bizim başımıza 🥰
MltmMt Dygfrknsgt amin inşallah canım 😘 Rabbim herkese hayırlı hamilelik güzel rahat doğumlar versin inşallah 🙏🏼