Haticecakirr ah ah en kötü zamanlar yaa son zamanları görmediğim için daha nasıl bilmiyırum valla yemeğimi yapan kimse yok diye takıyordum 2 kat maskeyi öğüre öğüre afedersin yemek yapıyordum aksam eşim gelince ne yicek o da oturup yapmaz😂uzunca bir süre hatta bulantım bittikten sonra bile yaptıgım yemeklerden hiç yiyemedim yemek yapıyordum eşim yiyordu ben oturup meyve yiyordum coğunluk la bazen yogurt peynir ekmek filan 😂