Znsnl Dygfrknsgt yaaa aynen insan bulantıya razı oluyor bebişini hissetmek istiyor bende 8+2 yim tık yok😀
Busclk Dygfrknsgt ben 16+2 oldum hala hissedemiyorum😅 midem bulanmadı, iştahım artıp azalmadı ya da ne bileyim bi gariplik olmadı sadece göğüslerim kafam kadar, biraz kilo almışım gibi duruyorum. Göbekler çıkınca heralde dicez vay be hamileyim🤓
2melek_annesii Dygfrknsgt senin yinede kasık agrım varmış bende oda yok 😂ama oglumun pesinde kosmaktan hamilelikte Aklıma gelmiyo sadece oglum uyuyunca geliyo aklıma
Merinosunannesii Haticecakirr ben prillam kullandım gece yatmadan önce 2 tane içiyordum o kadar iyi geliyordu li anlatamam çok şükür ilk zamanları hiç kusmam olmadı sırf mide bulantısı onu da bu hap sayesinde kolaylıkla atlattım gün için cok cok hafif oluyordu bulantım ara ara ama dayanılmayacak gibi değil yemek yapacagım zaman bulanıyordu yemek kokusundan benim 7 gibi basladı 13 gibi de bitti 13ten sonra hiç hap kullanmadım
Haticecakirr Merinosunannesii bana da prillam verdi dün kullanmaya başladım bakalım benim sabah çok daha şiddetli olduğundan sabah içiyorum ama hemen etkisini göstermiyor gibi normalde ilaçlar yarım saatte kana karışır ama bu baya geç etki ediyor gibi yada ben mi öyle hissediyorum acaba
Haticecakirr Merinosunannesii bide ben şuan yemek yapmayı bırak mutfağa bile girmek istemiyorum bir an önce geçsin artık kafayı yemek üzereyim hiç birşey yiyemiyorum
Nilya88 Dygfrknsgt hamile gibi hissetmemeden kastınız duygusal olarak bi hissetmeden mi bahsediyorsunuz mesela ben 6+4 üm hissetmiyorum hamilelik belirtilerim var ama sanki alışamadım daha
Dygfrknsgt Nilya88 hayır öyle değil mesela hafta sonu çok ağrım vardı 2gündür yok mesela bir anda kesildi yada ne bilim dün halsizdim bugün değilim belirtiler böyle arada kesilince endişeleniyorum.
Merinosunannesii Haticecakirr ah ah en kötü zamanlar yaa son zamanları görmediğim için daha nasıl bilmiyırum valla yemeğimi yapan kimse yok diye takıyordum 2 kat maskeyi öğüre öğüre afedersin yemek yapıyordum aksam eşim gelince ne yicek o da oturup yapmaz😂uzunca bir süre hatta bulantım bittikten sonra bile yaptıgım yemeklerden hiç yiyemedim yemek yapıyordum eşim yiyordu ben oturup meyve yiyordum coğunluk la bazen yogurt peynir ekmek filan 😂
SedaCeki Dygfrknsgt ben 13 haftaligim normalde 2 haftada bir gidiyordum kontrole esimin is yeri izin durumundan kaynakli 1 hafta daha bekliyorum ilk defa bu kadar uzun bekliyorum. 2 haftada bir gorunce hamile oldugumu hissederek geciyordum zamani. Ama simdi hic hamile degilmis gibi hatta zaten kilolu hamile kaldim kim gorse beni ay ben senin kadarken 10 kilo almistim sen zayiflamissin falan diyo iyice bi panik bende 😃 gorsem bebemi bende rahatlayacagim:)
Dygfrknsgt SedaCeki aynen bende gün sayıyorum kontrol için görünce rahatlıyorum sonra hastaneden çıkar çıkmaz tekrar endişeleniyorum 😂
Nilasyamom Dygfrknsgt canım 18+5im. İlk 3 ay zorlu süreçlerden sonda şimdi hiç birşey hissetmiyorum ve her anım korkuyla karnımla konuşmayla geçiyor. 2 düşüğüm de olduğu için. Hee an dua ve ona laf anlatmakla geçiyor 🥺 çok normal inşallah sağlıkla kavuşalım bebeklerimize
Dygfrknsgt Nilasyamom benimde 3düşüğüm oldu daha önce o yüzden korkuyorum inşallah hayırlısıyla alırız kucağımıza bebeklerimizi🙏🏻
Sevgi1907 Dygfrknsgt o zaten en guzel his canim merak etme en yakın zamanda hisedersin kac haftaliksin bu arada