Dygfrknsgt Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Ben de doktora kontrol için ilk gittiğimde kese altında kanama alanı gördü. Gebeliğime sevinemeden düşük riskiyle korkmuştum. 4+6dan beri evde raporlu yatıyorum. Doktor bana düşük riskin var demese ben belki de hiç bişeye dikkat etmezdim o kadar ki hiç bir ağrım sızım ya da belirtim yok🤷♀️