merve_yldz51 _sumeyyebedir7_ Biz de aynı şekilde maalesef. Rabbim beterinden korusun. Cümleten geçmiş olsun.
_sumeyyebedir7_ merve_yldz51 amin daha beterinden korusun 🥺🥺🥺 karnım tas gibi oldu nasıl sakinleşicem bilmiyorum eşimde yok 🥺🥺
Asyaerciyes _sumeyyebedir7_ ya çok zor bende de var o küçüklükten kalma hani şu geliyo bu geliyo diye korkuturlar ya o kaldı evde tek kalamam uyuyamam çok iyi anlıyorum seni
_sumeyyebedir7_ Asyaerciyes benim deprem anıyla ilgili korkum var o yüzden büyük travma var yine aynısını yaşadım hala sakinleşemedim zıngır zıngır titriyorum 🥺 mecbur magnezyum aldım onu içicem
AsenaEmre _sumeyyebedir7_ evet hala artcilar oluyor eşim de evde değil Anneme bugün aşırı sorar ettim geldi Allah’tan yoksa kafayı yer sokağa dökülürdüm ¹³+⁴ üz ama varya nasıl sancı girdi karnıma korkudan deprem korkusu çok büyük var bende
_sumeyyebedir7_ AsenaEmre bende 25+4 düm karnım kasıldı konuştum magnezyum içtim ama ben hala sakinlesemiyorum ki bebeğim sakin olsun şimdi ufak ufak tekme atıyor
_sumeyyebedir7_ AsenaEmre allahtan anneniz gelmiş eşimde beni iyiki buraya bırakmış ben evde doğururdum yada kalp krizi geçirirdim kendimi biliyorum
AsenaEmre _sumeyyebedir7_ Ayy Allah korusun hastane üzerinde oturuyorum Nasıl arabalar geçiyor millet hastasına kosuyor direk 🥺
Esmay _sumeyyebedir7_ okadr cok hissettim ki sarioğlan merkezliymis ben gemerekte oturuyorum arasi cok cok yakin aglayarak uyandim konsol uzerindeki esyalarim yere düşüp kırılmış . ALLAHim beterinden esirgesin 😔
Nur000 _sumeyyebedir7_ izmirdeyim sabahtan beri 10 kere deprem oldu. Insan napicani şaşırıyor artık 😣
_sumeyyebedir7_ Nur000 izmirden geldim Kayseri’ye her iki deprem beni çok etkiledi bide küçüklük travması 🥺🥺🥺
Papatya-20 _sumeyyebedir7_ canım saat kaçta oldu bende aksaraydayım hissedilir burdada yakınız DİE düşünüyorum Bi basım döner gibi oldu yattım acaba o zaman mı oldu merak ediyorum gelmiş geçmiş olsun inşallah rabbim bida yasatmasın 😔