Emel38 _sumeyyebedir7_ uyuyordum hiç hissetmedim.tetanoz aşısı olmuştum onun sersemligide vardı.Allahim korusun hepimizi
NurRuveyda Bizim buralar hiç hissetmedi galiba. Tomarzadayım ben de. İstanbul’dan annemler akrabalar aradı o zaman öğrendim depremi. Rabbim hepimizi korusun..
_sumeyyebedir7_ Mom092 amin Rabbim beterinden korusun🥰 kayseri Sarıoğlan diyorlar ama bazı Sivas çok yakın yer zaten ikiside
Melikedd Şarkışla da da çok kötü hissedildi🥺 daha büyük olsa nolurdu düşünmek istemiyorum bizim dolaplar sallandi
_sumeyyebedir7_ Melikedd ben hisarcıktaydım aynı anda Develi dede olmuş ikisi birleşince çok fena salladı
_sumeyyebedir7_ Mom092 o kadar fazla değil canım deprem olan bölge ile Sarıoğlan yakın yer depremin çıkış noktası demek istedim ve bazı kaynaklar sarıoglanı bazısı Sivas’ı vermiş asıl nerde oldu bilen yok galiba birde develide oldu