Abdullahm1 Rabbim saglikla almayi nasip etsin canim korkma hic, benim ilk oglunda o haftalarda geldi kuveze girmedi simdide saglikli sukurler olsun 32 den sonrasi dogumlar korkutucu degil diyordu doktorum hep. Icini ferah tut. Bir yazi okumustum 28 haftasi da 2cm aciklikla 39 haftaya gelen vardi Rabbim buyuk zorlama kendini. Yazini okudum. Ciger gelistirivi yapmamasi cok garip yerinde olsam bi hastane degsikligi dusunurdum