Havvaozgur erken de olsa geç de olsa sağlıkla doğsunlar inşallah. Zaten çok şükür ki tehlikeli sınırı geçmişsiniz. O yüzden kaygılanmak yerine daha fazla dinlenerek mümkün olduğunca stresten kaçınarak bu dönemi uzatabildiğiniz kadar uzatmaya çalışın. Sonuçta yumurtaya can veren Allah size de o canı nasip etmişse hiç bir güç önüne duramaz. Etmemişse de hiç bir kuvvet bunu değiştiremez. Yaptığınız stres de durumu değiştirmek yerine sadece kötüye sokar. Dilerim ki en doğru en sağlıklı en hayırlı zamanda bebeğinize kavuşmanız. Erken diye kaygılanırsınız , geç kalmadığınız için dua edecek duruma gelirsiniz sonra belkide. Biz belemeyiz ama bizi gözeten ve her şeyden haberdar olan yaratıcı var. Senin içindekine ol diyen de odur. Hiç canını sıkma. Kaygını artırıp bebeğini de üzme içerde. ♥️