Arass__ korkma canim Allahin izniyle tam gununde alirsin insAllah.Benim ilk bebeklerim ikizdi 29.haftada erken dogum oldu sancim acilmam vs.Dogumdan 2 gun ve 12 sonra kaybettim.Yasayamadilar.Simdi 37+3 haftaligim.8 subat pazartesiye dogumum var Allahin izniyle.Hic stres yapmadim.Hic olumsuz dusunmedim.Cok sukur bugune kadar geldim.Hala inanamiyorum.Aklina kotu seyler gelmesin gelirse hemen dusuncelerini degistir canim.InsAllah az kaldi seninde 🤲