lilice adet günümde kan verdim 1814 çıktı 4+0 ’di. doktor banada 5 haftalık olabilirsin dedi ama değildim. Baska doktora gittim son adet tarihime gore hesapladi. Değerler yüksek cikabiliyor. Herkes banada değerin yüksek ikiz olabilir dedi ama tek kese tek bebek vardi. kesinlikle betayla alakası yok ikiz olma durumunun. Ikiz gebelikte 3, 4 kat artması lazım takip edince. Benim yüksek olmasına rağmen 2 kat artiyordu