Dmrhzn evet öncesinde gidiyorsunuz tek kese gözüküyor bebek var mı yok mu belirsiz iki hafta ya da bir hafta sonraya doktorunuz tekrar çağrıyor stresli bi bekleyiş. Belki bi önceki kötü tecrübemden ötürü ben sata göre 7. Haftamda gittim hem kese hem bebek hem kalp atışı hepsini görüp çıktım hastaneden. Tabi tercih meselesi bu. Sadece folik asit kullanmıyorsanız siz ona başlayın. Dotorunuzada söylersiniz bunu kullanıyorum diyerekten.