Bursa97 Benan-16 arkadaşınizda memnun mu doktorundan 😊 benim evim esentepeninn orda değil ama ben merinos tarafında oturuyorum 😊
mrvrkn Zehra_001 ben pembe maviye gidiyordum ama şimdi hastane değiştiriyorum Medicanada Volkan Aksakallı’ya geçtim perşembe günü randevum var umarım memnun kalırım
Sedaabdullah Zehra_001 ben gidiyorm canm pembemaviye aycan beye 8+5 haftalığım çok memnunum tavsiye ederim
Benan-16 babymom16 şu süreçte klinik çok daha iyi bende senem alkan Akalın’a gidiyorum kliniğine 😌☺️😍
Jelibon54 Benan-16 yıldırım doruğa gidiyorum harun şimşek beye o kadar iyi inceliyor ki yarım saat bakıyor resmen her şeyini inceliyor bebeğin ben de o bakarken sorularımi rahatça soruyorum hepsini tek tek cevaplıyor anlatıyor baya memnunum 🥰
Benan-16 Jelibon54 erkek doktora gitmek benim için en son şeydir kapalı olduğum için rahat edemem diye tahmin ettim açıkçası
Gulsah_1626 Benan-16 bende doktorumu değiştirdim senem hanıma gidiyorum hangi hastanede doğum yapıcaksınız
Benan-16 Bursa97 evke mediloftta muayenehanesi var canım Senem Alkan Akalın 🥰 çok şirin bi DR çok detaylı açıklıyor her şeyi 🌸