Meva21 Benan-16 canim ben doktorum Gülin okan kendi kliniği var doğumu doruk hastanesinde düşünüyoruz 22. Haftadan merhaba 😊
Benan-16 Bursa97 memnunsanız ne mutlu benim arkadaşım da aynı doktora gidiyor 😊 sizinle yakın oturuyoruz sanırım Esentepe hst ailemin evine çok yakın😇
Bursa97 Benan-16 arkadaşınizda memnun mu doktorundan 😊 benim evim esentepeninn orda değil ama ben merinos tarafında oturuyorum 😊
Meva21 Bmom aradık doktor dışardan 1000-1500 arasi dedi doktor parası hariç başka detay konuşmadık şimdilik
Shsg Benan-16 evet. 5yil çocuğum olmadi onu duydum gittim ikinci ayımda hamile kaldım.simdi 5yasinda kızım var.ikincide de tedaviye ona gittim yine 2inci ayımda hamile kaldım şimdi 6haftalik hamileyim..
Yagmur555 Shsg hangi doktordan bahsettinz acaba nerede bidha sorabilir miym bzde de bira sikintilar varda gitmek istedim kendisine
Buketkucuk Benan-16 şehir hastanesine gidiyorum ben şuanlık memnunum, kısmetse doğumum da orada olacak❤️🙏🏼