Fatma_7 Canıııım beniiiiim ❤️ İşte annelik buymuş diyorsun dimi baksana şimdiden başladı zorlukları ☺️ Bende öyleydim ilk 5.5-6 ay boyunca kustum. Su göreyim bardakta gittim kustum. Açlıktan ölcem diyordum hep ama yiyemiyordum. Ağlıyordum saatlerce. Bidaha asla çocuk istemiyorum hamilelik çok zor diyordum. -11 kilo verdim. Şuan cuma günü doğumum var gün sayıyorum ve yine ağlıyorum ama bu sefer ağlama sebebim hamileliğin herşeyini çok özleyecek olmam. Bulantılarımı, kusmalarımı, o paytak paytak yürüyüşlerimi… Hiç üzülme bi süre sonra mutlaka bitiyor. Şimdi çile gibi gelse de sonra sonra duygusallaşıp bide özlediğin için ağlıyorsun o bulantıları 😊 Sağlıkla gelsin mucizen 🐦