Fatma_7 aynen yaşamayan anlayamaz gerçi her yaşayanın ki de birbirinden farklı oluyor ama ben iki hamileliğimde de iki ay boyunca yaşamadım gibi hissettim yemedim içmedim kustum ve baygın uyudum tabi ikinci hamileliğim daha zor oldu çünkü oğlumun benden ihtiyacı kesilmemişti suyunu bile bana getiriyorlar ben yattığım yerden veriyordum yoksa almıyordu kimseden 3 yaşındaydı merdivenlerden yuvarlamak istiyordum kendimi o derece geçicek diyenlere evet geçicek ama nasıl geçicek diyordum ama tabiki geçiyor zor evet bazıları kolay atlatırken biz zor olanı yaşıyoruz hayırla sağlıkla alalım kucağımıza da bu günleri de ne günlerdi diye anacağız elbet 💐