Fatma_7 aynı şeyleri yaşıyorum evet evlat sahibi olmak çok güzel ama sağlığına bile sevenemiyorsun hareketlerini hissediyorum ona bile sevinemiyorum resmen ya çünkü o kadar zor ki mide bulantısı kusmak şimdilik durdu kusmalarim bir kaç gündür 17.haftaya girdim artık ama yine de bulanıyor kusmamak için direniyorum halsizim kendi islerimi yapamıyorum annem bakiyor bana eşim asker uzman çavuş o Tunceli’de ben bursadayim ondan da ayriyim mecburen psikolojik olarak da zorlaniyorum geçmiyor hiç bir şey maalesef