Sedamurat canım doktorunu kafana takma imkanın varsa da değiştir hamile bir kdınla bu sekilde konuşulmaz. Öncelikle düşüğün sevebi o olabilir denmez belkide pıhtılaşman vardır baya yaygın coğu kişide var önce ona bakması lazım 2.si erken aylarda düşük olduysa hiç bir problem olmadanda düşebilir. Kalp rahimde bebek 20.haftadan snra düşebilir cok derin kalp rahimse ancak öyle.
Ben hamile kalmadan önce medical prka gittm muayene oldum bir sıkıntı olup olmadını öğrenmek adına ve doğum kontrol hapını nasıl bırakcamı danısmak için doktorum hiç bir sıkıntımınnolmadını söledi. Nese ben o ay hamile kaldım. Özel muayeneye hütmeye krar verdm arkadasmn doğum yaptığı ve adı güvenilir gecen bir bayandı. 7haftalıktım kadına gittim kadın bana demez mi senin rahmin kalp seklinde nasış sana sölemezler düzelttirmeden hamile kalmıssın birde bu bebk düşer hemen progesteron baslamalısın vs dedi bana eşimde yanımda değildi gerisini hatırlamıyorum neler söledini odadan nasıl cıktım sokağa kendimi nasıl attım bilmiyorm ağlamaktan hararp oldm eşimi aradm hemen geldi beni sakinleştirdi eve getrdi filan aksama kadar nete baktım herseyi oludum kafam allak bulşak oldu. Sonra dedimki kendimce neden bu kadına bu kadar güveniyorum ki internetten bu kalp rahime kim bakar die arasırdım tüğ bebek uzmanları bakıoms en iyi tüp bebek uzmanını buldum muayenesini aradım ağlayaram olayu anlttım gel aksam randevular bitince bakayım dedi. Eşimle beraber gittik ve adam dedi ki bana sende hiç bir biproblem yok bu sekil bozuklupu bile sayılmaz. Hadi diyelimki sekil bozukluğu senin hamile kalmam bir mucize olurdu ve Allaha sükretmen gerekirdi sana eğer bu bebeği verdiyse ysatacakmolanda alacak olanda o sen neyden korkuyorsun dedi biz kaç kişi hamile klsın die uğrasıyoruz sen büyük bir öucize yasamıs ve hamile kalmıssn dedi diğer doktorun dediğine göre yani. Sonra içim ferahladı kızım 40. Haftada zorla doğdu 😊 şimdi ikinciye gamileyim bu bebeğimde ilk denemede oldu 31 haftalık olcaz cok sükür bir sıkıntımız riskimz yok. Doktor önemli doktorunu değiştir.