MerveKaya38 Sedamurat 2 gebelik yaşadım hiç birsy yoktu 2 . gebeligimde kürtaj oldum 2 ay sonra hamile kaldım kalp şekli rahîm dendi ama çok belli yani kalp olduğu benim bebeğim solda bide kan pirtilasmam var inslah sağlıkla kucağımıza alırız canım benim
Hatice_alkan42 MerveKaya38 merhaba canım aradan zaman geçmiş ama sormak istedim bende aynı durumdayım hamileligin nasıl gidiyor başka çocuğun var mı
WmonallissA Sedamurat benimde aynı şekilde kalp şeklindeymiş, sadece kızım bir kaç hafta önce oldu, 36. Hafta da ancak onunla ilgisi var mıydı bilmiyorum, genelde rahat bir hamilelik geçirmiştim.
Sedamurat WmonallissA 36. Hafta erken sayılmaz bence gayet güzel rabbim inşallah banada göstersin o günleri 😥🤲🏻
Gigy Sedamurat umudunuzu kaybetmeyin,her kalp rahim düşükle sonuçlanmıyor evet erken doğum riski oluyor ama hepsinde değil ,kimisinde işleme gerek bile kalmıyor ,burada çok okudum sağlıkla minisleri dünyaya getiren ,güzel haberler alın inşallah 😊💜
Alyaesmaa Sedamurat benımde rahmım kalp seklınde❤️😊benımde ilk cocugum dustu 2.de ogrenır ogrenmez yattım annem ve kayınvalıdem baktı cok sukur dogdu kanamamda oldu ve erken dogdu 35haftalık ama herkesın bır olmaz son gunlerde cok dıkkat etmedım etseydım belkı daha gec dogcaktı ama kısmet o guneymıs demekkı😊
Sedamurat Alyaesmaa aynen öyle herşey nasip kısmet bende dikkat ediyorum yatmaya falan ağır iş yapmamaya çalışıyorum inşallah sağlıkla büyütürüz yavrularımızı ♥️🤲🏻
Sedamurat happysos inşallah biran önce gebe kalırsın sende ben hiç bilmiyordum ultrasonla olduğum muayenelerin haddi hesabı yok aynı şekilde vajinal muayenelerde oldum ama hiçbir doktor anlamamış bu güne kadar doktorum çok küçük bi şekilde dedi çıkıntıya ilk bebeğim karnımda öldüğü için bundada çok korkuyorum rabbim hayırlısı ne ise onu versin
happysos Sedamurat canım doktorlar bunu pek önemsemiyor diye söylemiyor diye düşünüyorum bana 3 buçuk sene sonra bi doktor söyledi oda amlyat konusunda ben ısrarcı oldum doktorlar pek önemsemiyor seninki çok basıkmı yani üstten
happysos Sedamurat Allah razı olsun canım sağol sende inşllah sıkıntısız bi şekilde bebeğini kucağını alırsın ama bu şekilde sorunsuz gebelik geçiren çok yani ben amlyat öncesi baya araştırmıştım içini ferah tut
WmonallissA Sedamurat amin inşallah, bende şimdi 27 haftalık oldum, inşallah bu bebeğim 37. Haftadan sonra gelir🙏🏻🙏🏻
Wonderwoman Sedamurat merhabalar kızlar içiniz rahat olsun yetrki doğru doktor çıkmış olsun karşınıza vede stres yapmayın stres en büyük etken benimde kalp rahim vede şuan 31 haftalık hamileyim vede hiç bir skintkm yok ki ilk 5 ay çok yoğun çalıştım hep ayaktayım . Yaşım 31 olunca bebege geç karar verdik biz eşimle dedim bir ilk doktora gideyim ne var ne yok baksın boşa kürek çekmeyelim diye orda herseykme bakıldı çok şükür birsye yoktu sadece kalp rahim dedi vede triotlerim yüksek çıktı biraz ilk isim dahiliyeye gidip ilaca başlamak oldu sonrası için doktorum bana dedi kalp rahim rahim sekillerj içinde en masum olanı kesinlikle hamile kalmamana etken değil . Birde bilmediğim için inandım yani içim rahatladı daha o ay hamile kaldım çok şükür hiç bir sorun yaşamadım . Şimdi çalışmamamin nedeni pandemi maalesef. Rahat olun sadece kalp rahim etken değil diğer testlerinizide yaptırın .
Sedamurat Wonderwoman çok güzel ♥️Allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde sorunsuz bi şekilde ilerler inşallah çok korkuyorum ister istemez stres de yapıyorum ama rabbim kalbimi biliyo ne kadar istediğimi biliyo inşallah biran önce bu günler geçer 🤲🏻🤲🏻
Sedamurat WmonallissA aminn inşallah kuzum rabbim gönlüne göre versin içinden ne geçiyorsa o olsun inşallah
Sedamurat happysos hayır doktor çok çok az çıkıntı var dedi ama önceki gebeliğim bu yüzden sonlanmış olabilir dedi benimde aklımı kurcalayan bende gördüm doktor bakarken gösterdi banada yok denecek kadar az bi çıkıntı 2 gündür bakmadığım fotoğraf okumadığım yazı araştırmadığım şey kalmadı ama hepsi tam bir kalp şeklinde benimki öyle değildi ama ben çok korkuyorum çünkü doktorum bu yüzden düşük veya ölüm olabilir dedi hatta ultrason görüntümde var atabilirim bakmak istersen
Sedamurat happysos inşallah bende araştırıyorum hep aynı yazılar hep aynı şeyler çıkıyo karşıma 10 tane olumlu şey olsa 1 tane olumsuz olsa ben yine o olumsuza kafayı takıyorum çok kafamı taktığım içinde stres oluyorum biran önce 2 hafta geçsin ve herşey normale dönsün istiyorum 😥😥
Mirayse1 Sedamurat canım doktorunu kafana takma imkanın varsa da değiştir hamile bir kdınla bu sekilde konuşulmaz. Öncelikle düşüğün sevebi o olabilir denmez belkide pıhtılaşman vardır baya yaygın coğu kişide var önce ona bakması lazım 2.si erken aylarda düşük olduysa hiç bir problem olmadanda düşebilir. Kalp rahimde bebek 20.haftadan snra düşebilir cok derin kalp rahimse ancak öyle. Ben hamile kalmadan önce medical prka gittm muayene oldum bir sıkıntı olup olmadını öğrenmek adına ve doğum kontrol hapını nasıl bırakcamı danısmak için doktorum hiç bir sıkıntımınnolmadını söledi. Nese ben o ay hamile kaldım. Özel muayeneye hütmeye krar verdm arkadasmn doğum yaptığı ve adı güvenilir gecen bir bayandı. 7haftalıktım kadına gittim kadın bana demez mi senin rahmin kalp seklinde nasış sana sölemezler düzelttirmeden hamile kalmıssın birde bu bebk düşer hemen progesteron baslamalısın vs dedi bana eşimde yanımda değildi gerisini hatırlamıyorum neler söledini odadan nasıl cıktım sokağa kendimi nasıl attım bilmiyorm ağlamaktan hararp oldm eşimi aradm hemen geldi beni sakinleştirdi eve getrdi filan aksama kadar nete baktım herseyi oludum kafam allak bulşak oldu. Sonra dedimki kendimce neden bu kadına bu kadar güveniyorum ki internetten bu kalp rahime kim bakar die arasırdım tüğ bebek uzmanları bakıoms en iyi tüp bebek uzmanını buldum muayenesini aradım ağlayaram olayu anlttım gel aksam randevular bitince bakayım dedi. Eşimle beraber gittik ve adam dedi ki bana sende hiç bir biproblem yok bu sekil bozuklupu bile sayılmaz. Hadi diyelimki sekil bozukluğu senin hamile kalmam bir mucize olurdu ve Allaha sükretmen gerekirdi sana eğer bu bebeği verdiyse ysatacakmolanda alacak olanda o sen neyden korkuyorsun dedi biz kaç kişi hamile klsın die uğrasıyoruz sen büyük bir öucize yasamıs ve hamile kalmıssn dedi diğer doktorun dediğine göre yani. Sonra içim ferahladı kızım 40. Haftada zorla doğdu 😊 şimdi ikinciye gamileyim bu bebeğimde ilk denemede oldu 31 haftalık olcaz cok sükür bir sıkıntımız riskimz yok. Doktor önemli doktorunu değiştir.
happysos Sedamurat at bi bakayım Canım eve geçince bende atarım ultrason frgrfnı vermişti bana doktorum
happysos Sedamurat bana zaten kalp şeklimde demedi arkuat rahim dedi bana ama görüntüsü hafif kalp yani